IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius generals de l'activitat:
L'objectiu de la càpsula és analitzar com podem aconseguir i seleccionar clientela als mercats internacionals.
Objectius específics de l'activitat:
Aquesta càpsula té per objectiu comentar diferents alternatives existents al mercat per a la localització de potencial clientela per a la nostra empresa en base a la tipologia d'activitat, sector i mercat escollit.
Temari complert:
Tipologia de clientela internacional.
Alternatives per localitzar clientela.
Proveïdors/res d'informació.
Risc comercial.
Recomanacions i estratègies.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.