FORMACIÓ MODULAR REVESSTIM EL TEXTIL - BLOC 1 - MÒDUL 3: MÀRQUETING I COMUNICACIÓ SOSTENIBLE

Descripció
Mòdul sobre establir la importància de comunicar cada iniciativa amb criteri, aprenent a connectar amb el públic objectiu per crear una estratègia de comunicació coherent escollint les eines de comunicació més adients per la nostra iniciativa i els millors canals pel nostre màrqueting.
Durada:
4 hores. Multisessió de 2 sessions.
Contingut

OBJECTIUS GENERALS:

- Establir les bases del màrqueting en clau d¿Economía Social i Solidaria i la seva relació amb la moda responsable.
- Conèixer el nostre client ideal i els seus valors i necessitats.
- Conèixer els canals de comunicació interns i externs , digitals i offline i les eines i estratègies més frequents i utilitzades.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

- Construir el discurs comunicatiu propi.
- Generar l'estratègia comunicativa.
- Escollir i fer servir adientment els canals de comunicació.

TEMARI:

1. La clau es entendre el joc. Marqueting pràctic per projectes del tèxtil sostenible.

- Definició de l'ecosistema i de la proposta de valor
- Anàlisi de la competència i l'entorn
- Estratègia de preus i distribució. Definició del producte
- Definició del públic objectiu

2. Eines i canals per comunicar de manera eficaç la nostra marca de moda sostenible. 

- Claus de la comunicació efectiva. Canals de comunicació externs i canals interns, com escollir els més adequats.
- Comunicació digital: (web, blog, newsletter i xarxes socials).
- Comunicació offline: Paper i altres materials, Mitjans de comunicació.
- Venda en línia (WooCommerce, Shopify, PrestaShop, SquareSpace, Etsy)
- Pla de comunicació i calendari editorial

Conducció
Oriol Gibert i Lukas Romero - Fasolà Cooperativa

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
oct. 19, 2021
10:00 - 12:00
Aula virtual
oct. 21, 2021
10:00 - 12:00
Català
-
Sense places.