Influencers i continguts per xarxes socials: com dissenyar i executar la campanya perfecta - Aula Virtual

Descripció
Com aprofitar al màxim nostres xarxes socials i les col·laboracions amb influencers per millorar la visibilitat i notorietat de la nostra oferta.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 2 hores
Orientat a:

Activitat dirigida a professionals o empreses amb pressupost limitat, que necessiten promoure els seus productes en mercats amb molta competència, o donar a conèixer propostes innovadores.

Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectiu general:
Que els assistents identifiquin el procés per generar continguts rellevants pels seus destinataris i com fer-los arribar a l'audiència.

Objectius específics:
Desenvolupar els elements principals d'una estratègia de continguts online. Saber aprofitar els influencers per comunicar amb eficàcia i sota un pressupost limitat.

Temari:
-Marketing de Continguts
-Perquè és necessària una adequada estratègia de continguts online.
-Com generar interacció i conversa amb continguts en xarxes socials.
-Condicions i anàlisis de exemples de continguts amb potencial viral (perquè la gent comparteix continguts).
-Perquè es clau analitzar El viatge d'usuari (customer journey): com aprofitar els punts de contacte digital amb  l'audiència.
-¿Planificar continguts no es programar tweets en un calendari¿: Qué es lo mes important quan fem la planificació?
-Mesurar¿ qué resultats hem de mesurar i quin aprenentatge en podem treure?
-Eines de publicació i mesura.
-Influencers
-Com identificar quins influencers necessito, i com aconseguir la seva col·laboració activa: KPIs bàsics, afinitat  amb la meva marca, producte, veu.
-Com crear una xarxa de relacions amb influencers que ens ajudi a aconseguir els objectius de màrqueting.
-Com i quan demanar la col·laboració desinteresada de l¿influencer: exemples de què fer, error més comuns.
-Com i quan demanar la col·laboració retribuida de l¿influencer: exemples de què fer, error més comuns.
-Quan pagar, com negociar els preus i les condicions.
-Perquè gairebé sempre el briefing está plantejat malament? Qué ha d¿incloure un bon Briefing.
-Seguiment i optimització.

Professorat
PÉREZ GÓMEZ, CARLOS
Conducció
GALACTINET

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
jul. 3, 2020
16:00 - 18:00
AULA VIRTUAL
--, --,
--, 00000
-
-
Sense places.

Més informació

En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.