Genera oceans blaus amb les teves propostes de valor

Descripció

Aprèn la manera a fer que la competència es torni irrellevant, ampliant els límits del mercat i la demanda dacord amb les motivacions i necessitats reals dels clients. Màrqueting disruptiu en la generació de productes i serveis, que maximitzen la seva percepció de valor i redueixen la variable del cost a la mínima expressió.

Monosessió: 1 sessió de 4 horesActivitat gratuïta

Durada:
Monosessió: 1 sessió de 4 hores
Orientat a:
Els assistents haurien de tenir unes nocions mínimes de màrqueting per aprofitar al màxim lactivitat, pel que es recomana haver assistit a les activitats introductòries o comptar amb uns coneixements previs mínims, encara que no sigui una condició excloent.
Contingut

A partir del plantejament estratègic formulat a finals del darrer segle per W. Chan Kim, aconseguirem copsar els fonaments de l'Estratègia de l'Oceà Blau i esbrinarem de manera molt pràctica i vivencial com replicar-la en el nostre negoci, tot integrant els seus avantatges competitius en la operativa de les nostres empreses, tant des del punt de vista d'un empresari emprenedor com el d'un empleat intraemprenedor.

A diferència dels oceans vermells, que representen la majoria de les industries de l'actualitat, no lluitarem amb la competència i els nous entrants per un mercat cada cop més mermat, ni haurem d'optar necessàriament per una estratègia de baix cost. Per contra, optarem per definir oceans blaus, espais de mercat desconeguts, no utilitzats o explotats i que ens generaran moltes oportunitats de creixement rentable.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:
. Esbrinar com deixar de banda a la competència, ampliant els límits del mercat per mitjà de la innovació.
. Aprendre com ser exitosos amb les nostres propostes empresarials i de la oferta d'aquestes fent que la competència es torni irrellevant, amb L'art de la guerra de Sun Tzu com a clar referent i que ens insta a vèncer evitant a tota costa l'enfrontament, amb precedents tant il·lustratius com el Circ del Sol o Pixar.
. Veure com plantejar un terreny de joc sense límits marcats, sense competidors ni competències definits, sense un tamany establert, en base a la nostra oferta i manera d'operar.

TEMARI:
1.Introducció: L'estratègia dels oceans blaus què i perquè. Oceans blaus vs. Oceans vermells. Els 6 principis de la BOS.
2.Casos d'èxit. Com l'han implantat el Circ del Sol, el vi Yellow Tail, les aerolinies i d'altres.
3.La teòria bàsica aplicada. Eines essencials a través d'exemples pràctics.
4.Escalfament al learning by doing. Elaborant el nostre propi esquema de les 4 accions d'innovació de valor.
5.Redissenyant la nostra pròpia proposta: de la matriu ERIC al llençol d'estratègia, passant pel mapa PEC, el user journey canvas, etc.
6.Presentacions i conclusions finals de l'activitat.

Activitat impartida per Xavier Olivares, consultor i formador en innovació i màrqueting

Professor
OLIVARES VECIANA, XAVIER
Conductor
Xavier Olivares

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Places
Inscripció
des. 18, 2018
15:30 - 19:30
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
21
Places
feb. 12, 2019
09:30 - 13:30
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
-
Obertura de la inscripció 28/01/2019 a les 00:00h.
març 26, 2019
10:00 - 14:00
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
-
Obertura de la inscripció 11/03/2019 a les 00:00h.

Més informació

És imprescindible que portis el teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l'entrada a l'aula un cop passats 15 minuts de l'inici de l'activitat.

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. Daquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.

Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.