Comunicació en temps de (post)confinament Aula Virtual

Descripció
La comunicació és un dels aspectes clau de les cooperatives i cal adaptar-la segons les circumstàncies. Generar una bona estratègia de comunicació depèn de molts factors. Amb aquesta formació es vol facilitar eines i recursos perquè les cooperatives trobin la manera més eficaç de transmetre els seus valors i allò que fan als seus públics objectius.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 2 hores
Orientat a:

Personal d'entitats de l'ESS i emprenedores socials que gestionin o participin en la comunicació de l'empresa


Com podem millorar les estratègies de comunicació en temps de canvis? De quins recursos comunicatius econòmics disposem? Què és la comunicació creativa? I la comunicació de guerrilla? Treballarem aquests aspectes mentre observem exemples de campanyes i accions comunicatives d'èxit, que ens poden servir d'inspiració per donar-li un tomb a la nostra estratègia, fer que estigui més alineada amb els nostres valors i desenvolupar al màxim la nostra imaginació.


IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams.
Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici
de la sessió.

Contingut

· Què és l'estratègia de comunicació i com es planifica

· Introduïm els nostres valors en la nostra comunicació

· Com fer una comunicació més creativa

o Idees per crear un relat i engegar una campanya

o Accions amb pocs diners

o Difusió col·lectiva

· Què és la comunicació de guerrilla i exemples

· Eines i recursos útils

Conducció
LabCoop

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
juny 30, 2020
12:00 - 14:00
Espai extern / Sense espai
-, -,
-, 00000
Català
22
Places