Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular
Descobrir diferents tipologies de campanyes
Aprendre a conceptualitzar una campanya
Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.
TEMARI
1.- Introducció:
- Diferència entre campanya específica i activitat regular.
- Recorregut per exemples de campanyes específques
2.- Planificació de la campanya:
- Objectius, fases, calendari
- Conceptualització de la campanya
- Elements bàsics per la campanya (adequació del web, Landing Page específica, continguts per xarxes...)
- Aspectes a tenir en compte: com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.
3.- Implementació de la campanya.
4.- Avaluació de la campanya.
Calendari
Més informació
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
ActivitatsRelacionades
Propera edició
Sessió presencial