Breadcrumb

ActivitatsDetall

Tècniques de màrqueting aplicades al punt de venda

Description
Els objectius específics d'aprenentatge que persegueix el curs són els següents: - Utilitzar les metodologies bàsiques de l¿àmbit del neuromàrqueting, del marxandatge visual i del màrqueting multisensorial. - Determinar la importància de la resposta emocional (emoció, atenció i memòria) per definir i treballar diferents estímuls percebuts de manera conscient o subconscient en la interacció amb la clientela. - Utilitzar eines i estratègies que permetin augmentar la notorietat de la marca, les vendes i la fidelització de la clientela. - Comprendre diferents tècniques d¿investigació aplicades en la disciplina de màrqueting, per detectar i revelar noves oportunitats i descobrir conflictes o problemàtiques en l¿acte de venda de productes o serveis. - Observar i analitzar les diferents respostes automàtiques i involuntàries del consumidor o consumidora, per actualitzar i assentar noves estratègies comercials ¿a la carta¿, per a tots els canals de venda al detall. - Entendre el valor afegit de gestionar la part experiencial del negoci.
Driving
Docent Barcelona Empreses

Calendar

Days and times
Venue
Language of instruction
Registration
Online
1 Apr, 2024
30 Apr, 2024
Language of instruction:Catalan
Online
1 May, 2024
31 May, 2024
Language of instruction:Catalan
Opening of registration 30/04/2024 to 23:59 h.
Online
1 Jun, 2024
30 Jun, 2024
Language of instruction:Catalan
Opening of registration 31/05/2024 to 23:59 h.
Online
1 Jul, 2024
31 Jul, 2024
Language of instruction:Catalan
Opening of registration 30/06/2024 to 23:59 h.
Online
1 Aug, 2024
31 Aug, 2024
Language of instruction:Catalan
Opening of registration 31/07/2024 to 23:59 h.
Online
1 Sep, 2024
30 Sep, 2024
Language of instruction:Catalan
Opening of registration 31/08/2024 to 23:59 h.

ActivitatsRelacionades

Next edition

Online
dl. 01/04/24 - dt. 30/04/24

Free activity
I want to sign up →

ActivitatsAnnexos