Com gestionar la marca personal i empremta digital a Internet per generar oportunitats de negoci - Aula Virtual

Descripció

Durant la sessió veurem com dissenyar una estratègia de personal branding per tal d'aconseguir tenir una marca personal i una empremta digital a les xarxes socials i a la resta d'Internet que ens projecti com les persones empresàries o directives amb el talent, valors i professionalitat que volem, alhora que sigui generadora d'oportunitats de negoci.

Durada:
Monosessió: 1 sessió de 2 hores
Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Els temps estan canviant molt ràpid i el món dels negocis s'ha desplaçat força a Internet. Els costums per cercar proveïdors/es, clientela, inversors/es, socis/es... també estan canviant i ara anem a GOOGLE a veure què surt d'aquella persona amb la que volem fer negocis, mirem el seu web/blog, el seu perfil a LinkedIn, Twitter, Facebook... i valorem si ens mereix prou confiança com per iniciar una relació comercial. També ho fem quan cerquem talent per incorporar un nou professional a la nostra empresa i es fa necessària avui saber gestionar tot aquest món 2.0 per no perdre oportunitats.

OBJECTIU GENERAL:
Conèixer els conceptes de marca personal, personal branding, empremta/identitat digital... i aplicar-ho al nostre cas concret per generar oportunitats de negoci.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Autoconeixement del nostre valor afegit i saber dissenyar un objectiu i estratègia per aconseguir que la reputació digital ens aporti negoci alhora que saber triar amb quines eines fer-ho a quines xarxes estar, com tenir el perfil de LinkedIn, què posar a la bio de Twitter, si em cal o no Instagram, etc.

TEMARI:
- Què és la marca personal
- Diferències entre marca personal / personal branding / identitat digital / empremta digital / reputació digital
- Cal treballar la marca personal i la identitat digital avui en dia?
- Autoconeixement
- Exercici per saber dissenyar un objectiu de marca i una estratègia
- A quines xarxes socials estar i característiques de cada una
- Cal un bloc/blog?
- Eines informàtiques per aconseguir-ho
- Com mesurar els resultats?
- Què no fer?
- Casos dèxit.

Activitat impartida per Cèlia Hil, orientadora, consultora, formadora, ponent, conferenciant en RRHH 2.0, LinkedIn i Marca Personal 

Professorat
HIL MORGADES, CÈLIA
Conducció
Cèlia Hil

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
gen. 20, 2021
10:00 - 12:00
Català
-
Sense places.
Aula virtual
feb. 9, 2021
16:00 - 18:00
Català
-
Obertura de la inscripció 25/01/2021 a les 00:00h.
Aula virtual
març 8, 2021
16:00 - 18:00
Català
-
Obertura de la inscripció 21/02/2021 a les 00:00h.

Més informació

En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.