Trobar clientela als mercats internacionals - Aula Virtual

Descripció
La internacionalització empresarial és un procés imparable i que cal conèixer amb detall per aprofitar les diferents oportunitats de negoci que es plantegen i generar vendes i negoci per a la nostra empresa. En aquesta càpsula informativa trobaràs les diferents opcions i alternatives per trobar clientela potencial al mercat internacional.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 1:30 hores
Orientat a:
Els destinataris de la sessió són totes aquelles empreses i emprenedors/es interessats en realitzar activitat internacional i potenciar l'acció comercial als mercats internacionals.
Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
L'objectiu de la càpsula és  analitzar com podem aconseguir i seleccionar clientela als mercats internacionals.

Objectius específics de l'activitat:

Aquesta càpsula té per objectiu comentar diferents alternatives existents al mercat per a la localització de potencial clientela per a la nostra empresa en base a la tipologia d'activitat, sector i mercat escollit.

Temari complert:
Tipologia de clientela internacional.
Alternatives per localitzar clientela.
Proveïdors/res d'informació.
Risc comercial.
Recomanacions i estratègies.

Conducció
Marc Prat

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
nov. 26, 2020
09:30 - 11:00
AULA VIRTUAL
--, --,
--, 00000
Català
-
Obertura de la inscripció 11/11/2020 a les 00:00h.

Més informació

En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.