Dirigit a Empresaris/àries, Gerents, Responsables Comercials PIMES, o responsables de gestió d'activitats sense ànim de lucre, emprenedors/res.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectiu genera de l'activitat:
Entendre els conceptes econòmics bàsics d'una activitat empresarial, i comprendre com impacten a la vida i desenvolupament de la activitat, tingui o no ànim de lucre.
Objectius específics de l'activitat:
- Entendre els mecanismes que fan que una activitat generi benefici
- Saber trobar quin serà el volum de vendes mínim per no perdre diners
- Conèixer el procés econòmic de fixació de preus de venda dels nostres productes o serveis
- Com es connecten la gestió econòmica i la gestió comercial de la nostra activitat
Temari:
- Com es genera el benefici a la nostra activitat?
- Els eixos de gestió del benefici a la nostra activitat
- El punt mort. Com es calcula i en què ens pot ajudar a avançar
- Com saber si amb un preu de venda es perd o es guanya? Els diferents enfocaments que hem de tenir en compte per fixar preus
- El marge i la rotació. El rendiment econòmic de l'activitat i la seva fonamental influència en la nostra estratègia al màrqueting i les vendes
Activitat impartida per Sebastià Garcia, Soci-Director de GLOBAL BUSINESS INPUTS EXPERTS (GBIE). Consultoria de millora de Compres, Despeses i Circulant.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.