Envia missatges directes per telèfon i ven més

Descripció
Entendre com ha canviat el comportament digital de la teva clientela. Genera la teva pròpia base de dades de clientela per enviar missatges. Conèixer quin tipus de missatges pots generar per aconseguir resultats.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 3 hores
Orientat a:

Responsables i persones treballadores del sector comerç i dels serveis de proximitat.


Aquesta formació pertany al programa Obert al Futur, consulta tota la programació aquí

Contingut

1.Tendències del comportament digital dels usuaris.
2.Conceptes i anàlisis de les xarxes socials. D'on venim i on anem.
3.Quines plataformes hi ha al mercat actualment.
4.Com puc crear llistes de possibles subscriptors del meu canal.
5.Quines plataformes existeixen al mercat actualment.
6.Gestió d'aquests canals de missatgeria.
7.Imatges, vídeos, eines i connexió amb xarxes socials: WhatsApp i altres alternatives.
8.Promoció de productes i serveis per aquests canals.

Professorat
JORDAN HIDALGO, PAULINA
Conducció
Paulina Jordan

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Places
Inscripció
oct. 23, 2019
14:00 - 17:00
Biblioteca Montserrat Abelló
Comptes de Bell-lloc, 192-200
Barcelona, 08014
16
Places