Màrqueting digital i comercialització online adaptada al sector tèxtil des d'una mirada d'Economia Social i Solidària

Descripció
Aquest taller té com a objectiu ensenyar a l'alumnat a crear el Pla de màrqueting digital del seu projecte des d'una visió estratègica i orientada als seus objectius de negoci. La idea del taller és abordar les diferents disciplines, estratègies i tàctiques que es desenvolupen a l'ecosistema digital, des d'un punt de vista teòric i pràctic que els permeti crear un Pla de màrqueting digital real i viable per al seu negoci.
Durada:
18 hores. Multisessió de 5 sessions.
Contingut

OBJECTIUS GENERALS:
- Dotar a l'alumnat d'una visió actual del màrqueting digital, a partir de la introducció de les diferents àrees i tipus d'estratègies de l'entorn digital.
- Acompanyar l'alumnat en la creació del seu pla de màrqueting digital.


OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Oferir una visió estratègica i global que permeti a l'alumnat comprendre què és un pla de màrqueting digital i la importància de crear i integrar l'estratègia digital al seu pla de negoci.
- Oferir un marc teòric i pràctic que permeti comprendre què són els indicadors clau de rendiment (KPI) i els objectius de màrqueting digital, i obtenir el coneixement i criteri suficient per començar a definir-los i concretar-los en el seu propi pla estratègic.
- Aprofundir en les diferents estratègies de màrqueting digital, repassant els canals i mitjans disponibles, amb l'objectiu de dotar l'alumnat de la capacitat d'identificar quines estratègies els permetran aconseguir els seus objectius de màrqueting digital alineats amb els objectius de negoci.


TEMARI:
Sessió 1: Màrqueting digital, i això què és? Introducció als conceptes bàsics de màrqueting
Sessió 2: Què més hem de saber? Les xarxes socials i els seus llenguatges.
Sessió 3: Què són i com puc determinar els KPI del meu pla de màrqueting digital? Com els puc mesurar? Introducció a l'analítica digital.

Conducció
Martha Gomez

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Places
Inscripció
nov. 6, 2019
10:00 - 14:00
nov. 12, 2019
10:00 - 14:00
nov. 19, 2019
10:00 - 14:00
nov. 26, 2019
10:00 - 13:00
des. 3, 2019
10:00 - 13:00
InnoBA
Perú, 52
Barcelona, 08018
3
Places

Més informació

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
Per més informació pots escriure a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat