Breadcrumb

ActivitatsDetall

Eines de gestió digital per a organitzacions de l'ESS

Description
T'agradaria saber com optimitzar els processos de la teva entitat? Coneixes quines són les eines digitals que et permeten fer-ho? En aquesta formació aprendrem a identificar les utilitats, exemples i potencialitats de les eines de gestió digitals que més s'adapten a les necessitats de la teva organització. Es presentaran els sistemes CRM i ERP analitzant exemples concrets per tal d'identificar les seves funcionalitats i beneficis del seu ús.
Duration:
Single-session programme: 1 session de 3 hours
Aimed at:

Aquesta activitat està especialment enfocada a aquelles persones treballadores, directives o de l'àmbit de la governança d'una organització ja constituïda de l'Economia Social i Solidària, amb independència de la seva forma jurídica, que volen introduir-se en les eines de gestió digitals per a les organitzacions.

Content

IMPORTANT: This session will be held in Catalan or Spanish only.

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:
- Conèixer la utilitat i potencialitat que les eines digitals poden aportar a les entitats de l'ESS per a la millora de la gestió interna.
- Presentar les eines existents, els seus principals usos i saber escollir les més adequades.

Objectius específics de l'activitat:
- Identificar els àmbits de la gestió interna de les organitzacions de l'ESS que poden millorar gràcies a les eines digitals
- Conèixer què és el sistema CRM i els beneficis del seu ús
- Conèixer què és el sistema ERP i els seus avantatges principals
- Identificar quan és adequat aplicar o incorporar una eina de CRM i/o ERP
- Saber com comparar els diferents softwares existents a partir de variables útils que permetin prendre decisions

Temari complert:
- Les eines de gestió digitals i els seus beneficis per a la gestió interna de les organitzacions de l'ESS
- Introducció a Costumer Relationship Management (CRM) i els seus usos principals
- Introducció a Entreprise Ressources Planning (ERP) i els seus usos principals
- Planificació de l'estratègia de digitalització i bones pràctiques


Teachers
MURO MAURI, PAULA
Driving
Tandem

Calendar

Days and times
Venue
Language of instruction
Places
Registration
Attended session
19 Sep, 2024
10:00 - 13:00
Bloc4BCN, Carrer Constitució, 17, (Sants-Montjuïc) BARCELONA
Language of instruction:Catalan
-
Registration closed.

Find out more

A les activitats de l'Aula Virtual es comptarà l¿assistència de totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard no se'ls generarà el certificat corresponent.

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí . D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.

Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!

Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat.