Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Gestió fiscal 2: Societats de capital (SL I SA)
Aquesta activitat pot donar resposta a aquelles empreses i persones emprenedores que hauran de realitzar les liquidacions dels diferents impostos, que segurament ho farà la seva gestoria, però hauran d'entendre quina és la naturalesa d'aquests, què es grava i com es calcula. És una manera de poder entendre el què la meva gestoria calcula i com les meves decisions de cada dia poden influir en el càlcul dels diferents impostos que cal assumir.
Objectius generals de l'activitat:
En finalitzar la sessió, cada participant coneixerà els impostos més bàsics d'una societat de capital (S.A. i S.L.), és a dir, Impost de Societats i el l.V.A., així com, les principals obligacions fiscals i retencions que té o tindrà la seva empresa, i reconèixer quina fórmula és millor per a obtenir un rendiment monetari de l'empresa (nòmines o dividends).
Objectius específics de l'activitat:
- Saber com retirar diners de manera legal de l'empresa.
- Conèixer les principals obligacions mercantils i fiscals i sensibilitzar al participant de la importància de portar-les al dia.
- Saber calcular (en l'àmbit introductori) les liquidacions de l'I.V.A.
- Entendre els trets bàsics de l'I.V.A.
- Saber calcular (en l'àmbit introductori) la quota anual i els pagaments fraccionats de l'impost de Societats.
- Entendre els trets bàsics de l'impost de Societats.
Temari complert:
- L'Impost de Societats.
- Fiscalitat personal.
- Retencions.
- I.V.A.
FERRER RUBIO, OLGA
Calendari
Més informació
IMPORTANT: Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió al calendari del web.
Sessió virtual: les sessions virtuals d'aquesta activitat s'imparteixen en streaming mitjançant la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones registrades rebran l'enllaç per correu electrònic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Sessió presencial: la informació del lloc de realització de la sessió presencial, adreça i aula, la trobareu al web.
En les activitats en format Presencial les persones registrades hauran d'acreditar la seva assistència signant el full d'assistència que trobaran a la recepció de l'equipament corresponent.