Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Com utilitzar Internet per a la investigació de mercats i analitzar competidors
Adquirir eines i capacitats per poder millorar les investigacions de mercats nacionals i internacionals, per tal de poder fer créixer el seu negoci.
Adquirir eines online per poder analitzar els competidors
TEMARI
1. Definició d'objectius en la investigació de mercats.
2. Fonts d'informació fiables i actualitzades disponibles a Internet amb informació sobre mercats i les seves estadístiques.
3. Fonts d'informació sobre importacions/exportacions, tarifes aranzelàries i requisits a la importació/exportació.
4. Els mercats digitals com a eina d'investigació per sectors i de la nostra competència.
5. Mètriques clau per l'anàlisi de competidors
6. Definició de conclusions i accions en base a la informació recopilada.
Calendari
Més informació
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.