Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Què hem de saber per fer la factura electrònica?

Descripció
Què haig de saber de la factura electrònica? Com puc fer-la? Funcionament i funcionalitat de la factura electrònica. En aquest curs es donaran les eines i la informació necessària per implementar la facturació electrònica als nostres negocis.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 3 hores
Contingut

Tractarem les obligacions legals, el format i les aplicacions de la generació de factures que simplificaran el dia a dia del nostre negoci. S'aprendran els diferents requisits i característiques per implementar la facturació electrònica; entre elles, els requisits tècnics i d'informació que s'han d'incloure en la factura electrònica.

1. Conceptes bàsics de la facturació electrònica
2. Utilització de la factura electrònica
3. Els obligats a la utilització de la factura electrònica i el calendari d'implementació
4. Aspecte privat i públic de les factures electròniques
5. Normativa sobre facturació electrònica. El reglament que estableix els requisits que s'ha d'adoptar els programes informàtics de facturació
6. Iniciatives nacionals i europees al sector públic i privat
7. Formats de factura electrònica
8. El format EDI. Intercanvi electrònic de dades
9. Conservació de factures electròniques.


Professorat
CASALS ISART, MIREIA
Conducció
Mireia Casals

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
15 de gen., 2025
09:30 - 12:30
Idioma d'impartició:Català
-
Obertura de la inscripció 31/12/2024 a les 00:00h.

Més informació

IMPORTANT: Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió al calendari del web.

Sessió virtual: les sessions virtuals d'aquesta activitat s'imparteixen en streaming mitjançant la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones registrades rebran l'enllaç per correu electrònic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.


Sessió presencial: la informació del lloc de realització de la sessió presencial, adreça i aula, la trobareu al web.
En les activitats en format Presencial les persones registrades hauran d'acreditar la seva assistència signant el full d'assistència que trobaran a la recepció de l'equipament corresponent.

ActivitatsRelacionades

Propera edició

Aula virtual
dc. 15/01/25 09:30-12:30

Activitat gratuïta
Obertura de la inscripció 31/12/2024 a les 00:00h.

ActivitatsAnnexos