Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Com adquirir un negoci en funcionament (Curs Online)

Benvingudes i benvinguts! En aquest curs veurem el procés de compravenda d¿una empresa i els recursos que tenim per fer-ho. Si ens estem plantejant emprendre, comprar un negoci que ja funciona pot convertir-se en la nostra millor opció. D¿aquesta manera, no l¿haurem de crear des de zero, amb tots els avantatges que aquest fet comporta.

Objectius específics | Temari


Llista de mòduls:

-   Mòdul 1. Presentació

-   Mòdul 2. Adquirir una empresa en funcionament com a alternativa a muntar-la des de 0

-   Mòdul 3. Servei de Transmissió Empresarial de Barcelona Activa

Per conèixer tot el procés d'adquisició d'empreses, dividirem el curs en dues parts. A la primera, compararem la compra d'empreses amb l'emprenedoria tradicional i estudiarem els punts a favor i en contra de cada cas. En la segona part, veurem com funciona el Servei de Transmissió Empresarial de Barcelona Activa, i el programa Reempresa, soci col·laborador del servei, que compta amb un Marketplace de compravenda de negocis en funcionament, així com amb una metodologia específica per acompanyar tant a la part venedora com a la part compradora en un procés de transmissió empresarial.


Endavant amb al curs!


Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Online
Idioma: Català
Dates: Del 01/01/25 al 31/01/25
Edició 2
Modalitat: Online
Idioma: Català
Dates: Del 01/12/25 al 31/12/25
Informació general


Aquesta activitat online té edició oberta entre el primer i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Informem que estem treballant per millorar el mòdul en castellà d'aquesta activitat, que actualment pot tenir alguns continguts en català.

Modalitat: Online
Durada: 2h
Idioma: Català
Dates: Del 01/12/25 al 31/12/25

Categoria:   OAE 06 - Transmissió empresarial

Formació impartida per

Formador Barcelona Activa