Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Excel intensiu 2: Preparació per al certificat oficial Microsoft MO-201
OBJECTIUS
- Dominar la gestió avançada de llibres i Macros
- Preparar el llibre per a la col·laboració
- Analitzar i visualitzar dades de manera avançada
TEMARI
- Maneig de llibres
- Copiar macros entre llibres
- Referenciar dades d'altres llibres
- Activar macros en un llibre
- Preparar el llibre per la col·laboració
- Restringir l'edició
- Protegir fulls i bloquejar cel·les
- Protegir l'estructura del llibre
- Configurar les options de càlcul de les fórmules
- Emplenament automàtic
- Format numèric personalitzat
- Validació de dades
- Subtotals
- Eliminar duplicats
- Format condicional
- Funcions
- SI, SI.CONJUNT, CANVIA, SUMAR.SI, MITJANA.SI, COMPTA.SI, MAX.SI.CONJUNT, MIN.SI.CONJUNT, I, O, NO, NPER, PAGO
- CONSULV, CERCA.H, COINCIDEIX, ÍNDEX
- AVUI, ARA, DIASETM, DIA.LAB
- Consolidar
- Anàlisis i SI...
- Auditoria de fórmules
- Macros
- Gràfiques
- Taules dinàmiques
- Gràfiques dinàmiques
Nivell 1
Cursos previs d'Excel
Nivell 2
Excel Intensiu 1: Preparació per al certificat oficial Microsoft MO-200
Nivell 3
Excel Intensiu 2: Preparació per al certificat oficial Microsoft MO-201
Calendari
Més informació
>> Aquesta activitat prepara l'alumnat per obtenir el certificat oficial MO-201 de MICROSOFT. Aquesta acció és voluntària i requereix un pagament. Barcelona Activa no gestiona ni facilita el procés de certificació, que és completament extern a aquesta institució.
>> En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
ActivitatsRelacionades
Propera edició
Sessió presencial