Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.
OBJECTIUS
- Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular.
- Descobrir diferents tipologies de campanyes.
- Aprendre a conceptualitzar una campanya.
- Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.
TEMARI
- Introducció:
- Diferència entre campanya específica i activitat regular.
- Recorregut per exemples de campanyes específiques.
- Planificació de la campanya:
- Objectius, fases i calendari.
- Conceptualització de la campanya.
- Elements bàsics per a la campanya (adequació del web, landing page específica, continguts per xarxes...)
- Aspectes a tenir en compte: ús de l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.
- Implementació de la campanya.
- Avaluació de la campanya.
ITINERARI FORMATIU RECOMANAT EN MÀRQUETING DIGITAL
Nivell 0
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Nivell 1
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Nivell 2
Utilitza la IA per implementar més ràpid el teu Pla de Màrqueting Digital
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Categoria: OAE 05c3 - Creixement empresarial - Màrqueting i vendes: Estratègia
GARCÍA MÉNDEZ, ANDREA
Cursos relacionats
Com escriure i crear contingut per a la web
Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
Crea el teu portafolis digital
Crea i gestiona el teu butlletí digital
Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives
Màrqueting digital per promocionar el teu negoci (Edició a mida)
Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla
Masterclass: Com es crea una newsletter d'èxit?
Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela