Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital

Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.

Objectius específics | Temari
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital

OBJECTIUS

  • Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular.
  • Descobrir diferents tipologies de campanyes.
  • Aprendre a conceptualitzar una campanya.
  • Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.

TEMARI

  1. Introducció:
    • Diferència entre campanya específica i activitat regular.
    • Recorregut per exemples de campanyes específiques.
  2. Planificació de la campanya:
    • Objectius, fases i calendari.
    • Conceptualització de la campanya.
    • Elements bàsics per a la campanya (adequació del web, landing page específica, continguts per xarxes...)
    • Aspectes a tenir en compte: ús de l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.
  3. Implementació de la campanya.
  4. Avaluació de la campanya.

ITINERARI FORMATIU RECOMANAT EN MÀRQUETING DIGITAL

Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Presencial
Idioma: Català
Dates: Del 18/12/2025 al 19/12/2025
2 sessions presencials a:
AC_Cibernàrium Nou Barris - Carrer Marie Curie, 8 - 14, BARCELONA
  • Dijous 18 de desembre 16:00h - 20:00h
  • Divendres 19 de desembre 16:00h - 20:00h
  • Informació general


    IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


    >> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
    >> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
    >> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
    de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
    en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
    En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
    formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
    fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.