Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Com reconèixer, retenir i retribuir els equips? Reptes i experiències d'organitzacions amb valors

Com es distribueix el valor dins les organitzacions de l'ESS? Les polítiques retributives generen reptes vinculats a l'equitat, la sostenibilitat econòmica, l'atracció i fidelització de talent i la coherència amb els valors de l'organització. Aquest cercle de confiança proposa un espai d'intercanvi i aprenentatge entre iguals per compartir experiències, contrastar models i abordar dilemes reals relacionats amb la retribució i el reconeixement professional.

Adreçat a direccions, gerències i responsables d'àrees de persones d'organitzacions de l'Economia Social i Solidària interessades a revisar, implantar o millorar les seves polítiques retributives. També és d'interès per a persones amb responsabilitats en la gestió d'equips, l'organització del treball i el desenvolupament professional dins les entitats.

Objectius específics | Temari

El cicle combinarà espais d'intercanvi entre iguals (P2P) amb aportacions externes puntuals de caràcter metodològic o tècnic. Les sessions es desenvoluparan en un entorn de confiança que afavoreixi el debat, la compartició d'experiències i la reflexió sobre decisions organitzatives reals.

Es treballarà a partir de casos, experiències i situacions pràctiques relacionades amb la definició de polítiques salarials, els processos d'avaluació, la cultura del feedback i la retribució no dinerària.

Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Presencial
Idioma: Català
Data: Dimecres 4 de novembre, 09:00h - 14:00h
Bloc4BCN - Carrer Constitució, 19, BARCELONA
Informació general

Format: Cercle de confiança amb una combinació d'intercanvi entre iguals i aportacions externes especialitzades.

Si vols participar-hi, si us plau demana informació al correu economiasocial@barcelonactiva.cat