Ruta de navegació

SALES strategy program

què és?

CRASH COURSE PER A PIMES: Formació estratègica i aplicada per a CEOs, direcció general i responsables comercials de pimes que volen estructurar i executar un pla de vendes efectiu. A partir d'una metodologia pràctica i l'aprofitament de la Intel·ligència Artificial en la presa de decisions, aquest programa proporciona eines per dissenyar i implementar estratègies comercials escalables i orientades a resultats. 
 

objectius del programa

  1. Creació d'un pla de vendes realista i aplicable a cada empresa participant. 

  1. Integració de la IA i eines digitals per optimitzar la presa de decisions comercials i l'execució. 

  1. Desenvolupament d'estratègies escalables per a la captació i fidelització de clients. 

  1. Assessorament individualitzat per assegurar la implementació del pla estratègic de vendes. 
     

dates i estructura

1a edició: Abril-Juny de 2025 

2a edició: Darrer trimestre de l’any 2025 (dates per concretar) 

3a i 4a edició: any 2026 

  

5 sessions grupals i presencials de formació 

4 sessions de consultoria individualitzada per ajustar el Pla de vendes, implementar eines de gestió, avaluar i proposar canvis estratègics. 
 

Per donar resposta a diverses situacions empresarials

  • Millorar l'eficiència de l’equip comercial. 

  • Diversificar clients i/o captar nous perfils. 

  • Desenvolupar i posar en marxa una estratègia proactiva de captació de clients. 

  • Preparar l’empresa per expandir-se a nous mercats o segments. 

  • Integrar eines digitals i IA per optimitzar la gestió i planificació de vendes. 
     

COM INSCRIURE'S

  1. Pre-inscripcions a través d'aquest enllaç: [enllaç al formulari] 

  2. Un cop rebuda la inscripció, t’enviarem un qüestionari online per conèixer millor la vostra empresa, model comercial i expectatives. 

  3. Ens posarem en contacte amb vosaltres per comunicar-vos els resultats. 
     

Per a més informació, contacta’ns a: 
programes.empresarials@barcelonactiva.cat 
 

contingut del programa

Sessió 1 - Estratègia de vendes i model de creixement 
Com dissenyar un pla estratègic de vendes alineat amb el negoci. 
 
Sessió 2 - Pla de màrqueting i vendes 
Definició i execució d'un pla comercial efectiu. 
 
Sessió 3 - Sales Funnel i optimització de la conversió 
Com estructurar un pipeline de vendes eficient. 
 
Sessió 4 - Eines i processos per a la millora comercial 
Transformació digital de les vendes i optimització d'eines. 
 
Sessió 5 - Gestió d'equips comercials i execució del pla de vendes 

  

Expert:

Carlos Pérez. Expert en MKTG Digital i Estratègia de Vendes