Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Aula Virtual - Eines digitals per a la gestió interna de les organitzacions de l'ESS

Descripció
T'agradaria saber com optimitzar els processos de la teva entitat? Coneixes quines són les eines digitals que et permeten fer-ho? En aquesta formació aprendrem a identificar les utilitats, exemples i potencialitats de les eines de gestió digitals que més s'adapten a les necessitats de la teva organització. Es presentaran els sistemes CRM i ERP analitzant exemples concrets per tal d'identificar les seves funcionalitats i beneficis del seu ús.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 2 hores
Orientat a:

Aquesta activitat està especialment enfocada a aquelles persones treballadores, directives o de l'àmbit de la governança d'una organització ja constituïda de l'Economia Social i Solidària, amb independència de la seva forma jurídica, que volen introduir-se en les eines de gestió digitals per a les organitzacions.

Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Objectius generals de l'activitat:

  • Conèixer la utilitat i potencialitat que les eines digitals poden aportar a les entitats de l'ESS per a la millora de la gestió interna.
  • Presentar les eines existents, els seus principals usos i saber escollir les més adequades.

Objectius específics de l'activitat: 

  • Identificar els àmbits de la gestió interna de les organitzacions de l'ESS que poden millorar gràcies a les eines digitals
  • Conèixer què és el sistema CRM i els beneficis del seu ús
  • Conèixer què és el sistema ERP i els seus avantatges principals
  • Identificar quan és adequat aplicar o incorporar una eina de CRM i/o ERP
  • Saber com comparar els diferents softwares existents a partir de variables útils que permetin prendre decisions

Temari complet: 

  • Les eines de gestió digitals i els seus beneficis per a la gestió interna de les organitzacions de l'ESS.
  • Introducció a Costumer Relationship Management (CRM) i els seus usos principals.
  • Introducció a Entreprise Ressources Planning (ERP) i els seus usos principals.
  • Planificació de l'estratègia de digitalització i bones pràctiques.

Aquesta activitat forma part de l'itinerari: Planificació estratègica i el repte del creixement de l¿ESS:

  1. Prototipatge i innovació per a les organitzacions de l'ESS
  2. El Pla Estratègic: escenaris de futur i full de ruta per a les organitzacions d'ESS
  3. Eines digitals per a la gestió interna de les organitzacions de l'ESS
  4. Com abordar l'estratègia d'abast territorial en les organitzacions de l'ESS?
  5. Com fer l'avaluació d'impacte per a les organitzacions de l'ESS?
  6. Com abordar el repte del creixement de les organitzacions d'ESS? Models i estratègies.

Professorat
MURO MAURI, PAULA
Conducció
Tandem

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
16 de maig, 2024
10:00 - 12:00
Idioma d'impartició:Català
23
Places

Més informació

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.


ActivitatsRelacionades

Propera edició

Aula virtual
dj. 16/05/24 10:00-12:00

Activitat gratuïta
Vull inscriure'm →

ActivitatsAnnexos