Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Aula Virtual - Joves, xarxes i emocions. Les claus per a fer una comunicació que impacti als joves

Descripció
El públic objectiu del teu producte o servei són les i els joves? Vols saber com poder arribar-hi, com impactar-los? T'agradaria saber quines tendències es porten? Quins valors aprecien més?
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 2 hores
Orientat a:


El públic objectiu del teu producte o servei són les i els joves? Vols saber com poder arribar-hi, com impactar-los? T'agradaria saber quines tendències es porten? Quins valors aprecien més? En aquest curs repassarem característiques dels canals, missatges i accions comunicatives que a dia d'avui els i les joves aprecien i que ajudaran a que la teva comunicació tingui més impacte en elles.


Contingut

Objectius generals de l'activitat:

-Definir els joves com a públic objectiu.
-Posar en evidència amb dades estadístiques a quins canals són presents.
-Parlar de la imatgeria i registres que utilitzen.
-Els missatges: la importància dels valors.
-Casos d¿estudi pràctics de comunicació amb joves.

Objectius específics de l'activitat:
1.Saber com és el públic jove i les diferents segmentacions segons el nostre producte/servei.
2.Saber, científicament, en quins canals es troba el públic jove que ens interessa.
3.Saber en quins imaginaris visuals es mouen els joves.
4.Descobrir els registres i llenguatges comunicatius dels joves.
5.Descobrir els principals valors dels joves d'avui per construir missatges més afinats.
6.Veure casos pràctics d'exits i fracassos de la comunicació per a joves.

Temari complert:

BLOC 1: JOVES, UN SOL PÚBLIC OBJECTIU?

- Com es defineix un públic objectiu
- Públic primari i secundaris
- Definir el meu públic objectiu: els joves?

BLOC 2: CANALS DE COMUNICACIÓ I JOVES

- Canals digitals i xarxes socials
- Influencers
- Mitjans de comunicació
- La presencialitat
- La connectivitat

BLOC 3: IMATGERIA I REGISTRES JOVES

- Registres informals vs formals
- Comunicació inclusiva
- Tendències en imatgeria jove

BLOC 4: VALORS I MISSATGES
- Valors d'interès
- Angoixes d'interès
- El futur

BLOC 5: CASOS PRÀCTICS
- Fracassos
- Èxits









Professorat
FERNÁNDEZ LÓPEZ, ALBA
Conducció
LA CLARA COMUNICACIÓ SCCL

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
16 de maig, 2024
15:00 - 17:00
Idioma d'impartició:Català
24
Places

Més informació

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a assistides a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 15 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a no assistides i no se'ls generarà el certificat corresponent.

ActivitatsRelacionades

ActivitatsAnnexos