Com gestionar la marca personal i empremta digital a Internet per generar oportunitats de negoci

Descripció

Durant la sessió veurem com dissenyar una estratègia de personal branding per tal d'aconseguir tenir una marca personal i una empremta digital a les xarxes socials i a la resta d'Internet que ens projecti com les persones empresàries o directives amb el talent, valors i professionalitat que volem, alhora que sigui generadora d'oportunitats de negoci.

Monosessió: 1 sessió de 4 hores

Activitat gratuïta

Durada:
Monosessió: 1 sessió de 4 hores
Contingut

Els temps estan canviant molt ràpid i el món dels negocis s'ha desplaçat força a Internet. Els costums per cercar proveïdors/es, clientela, inversors/es, socis/es... també estan canviant i ara anem a GOOGLE a veure què surt d'aquella persona amb la que volem fer negocis, mirem el seu web/blog, el seu perfil a LinkedIn, Twitter, Facebook... i valorem si ens mereix prou confiança com per iniciar una relació comercial. També ho fem quan cerquem talent per incorporar un nou professional a la nostra empresa i es fa necessària avui saber gestionar tot aquest món 2.0 per no perdre oportunitats.

OBJECTIU GENERAL:
Conèixer els conceptes de marca personal, personal branding, empremta/identitat digital... i aplicar-ho al nostre cas concret per generar oportunitats de negoci.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Autoconeixement del nostre valor afegit i saber dissenyar un objectiu i estratègia per aconseguir que la reputació digital ens aporti negoci alhora que saber triar amb quines eines fer-ho a quines xarxes estar, com tenir el perfil de LinkedIn, què posar a la bio de Twitter, si em cal o no Instagram, etc.

TEMARI:
- Què és la marca personal
- Diferències entre marca personal / personal branding / identitat digital / empremta digital / reputació digital
- Cal treballar la marca personal i la identitat digital avui en dia?
- Autoconeixement
- Exercici per saber dissenyar un objectiu de marca i una estratègia
- A quines xarxes socials estar i característiques de cada una
- Cal un bloc/blog?
- Eines informàtiques per aconseguir-ho
- Com mesurar els resultats?
- Què no fer?
- Casos dèxit.

IMPORTANT: Cal descarregar-se el PDF que hi ha en aquesta pantalla a dalt a la dreta on posa "Informació d'interès" i portar imprès a classe els fulls d'exercicis que estan al final.

Activitat impartida per Cèlia Hil, orientadora, consultora, formadora, ponent, conferenciant en RRHH 2.0, LinkedIn i Marca Personal

Professorat
HIL MORGADES, CÈLIA
Conducció
Cèlia Hil

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Places
Inscripció
nov. 4, 2019
09:30 - 13:30
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
23
Places

Més informació

És imprescindible que portis el teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l'entrada a l'aula un cop passats 15 minuts de l'inici de l'activitat.

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. Daquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.

Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.