Influencers i continguts per xarxes socials: com dissenyar i executar la campanya perfecta

Descripció
Com aprofitar al màxim nostres xarxes socials i les col·laboracions amb influencers per millorar la visibilitat i notorietat de la nostra oferta.

Monosessió: 1 sessió de 4 hores

Activitat gratuïta

Durada:
Monosessió: 1 sessió de 4 hores
Orientat a:

Activitat dirigida a professionals o empreses amb pressupost limitat, que necessiten promoure els seus productes en mercats amb molta competència, o donar a conèixer propostes innovadores.

Contingut

Objectiu general:
Que els assistents identifiquin el procés per generar continguts rellevants pels seus destinataris i com fer-los arribar a l'audiència.

Objectius específics:
Desenvolupar els elements principals d'una estratègia de continguts online. Saber aprofitar els influencers per comunicar amb eficàcia i sota un pressupost limitat.

Temari:
-Marketing de Continguts
-Perquè és necessària una adequada estratègia de continguts online.
-Com generar interacció i conversa amb continguts en xarxes socials.
-Condicions i anàlisis de exemples de continguts amb potencial viral (perquè la gent comparteix continguts).
-Perquè es clau analitzar El viatge d'usuari (customer journey): com aprofitar els punts de contacte digital amb  l'audiència.
-¿Planificar continguts no es programar tweets en un calendari¿: Qué es lo mes important quan fem la planificació?
-Mesurar¿ qué resultats hem de mesurar i quin aprenentatge en podem treure?
-Eines de publicació i mesura.
-Influencers
-Com identificar quins influencers necessito, i com aconseguir la seva col·laboració activa: KPIs bàsics, afinitat  amb la meva marca, producte, veu.
-Com crear una xarxa de relacions amb influencers que ens ajudi a aconseguir els objectius de màrqueting.
-Com i quan demanar la col·laboració desinteresada de l¿influencer: exemples de què fer, error més comuns.
-Com i quan demanar la col·laboració retribuida de l¿influencer: exemples de què fer, error més comuns.
-Quan pagar, com negociar els preus i les condicions.
-Perquè gairebé sempre el briefing está plantejat malament? Qué ha d¿incloure un bon Briefing.
-Seguiment i optimització.

Professorat
MANAUT RAMIREZ, SERGI
MATA MARTINEZ, TOMAS
PÉREZ GÓMEZ, CARLOS
Conducció
Sergi Manaut

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Places
Inscripció
set. 16, 2019
15:30 - 19:30
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
-
Obertura de la inscripció 01/09/2019 a les 00:00h.
oct. 22, 2019
09:30 - 13:30
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
-
Obertura de la inscripció 07/10/2019 a les 00:00h.
nov. 13, 2019
09:30 - 13:30
Oficina d'Atenció a les Empreses
Roc Boronat, 117
Barcelona, 08018
-
Obertura de la inscripció 29/10/2019 a les 00:00h.

Més informació

És imprescindible que portis el teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l'entrada a l'aula un cop passats 15 minuts de l'inici de l'activitat.

En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l¿apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D¿aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.

Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.