Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Durant la sessió veurem les característiques concretes que tenen les principals xarxes socials, com ser-hi, per a què, quines poden ser més útils pel nostre negoci i com treballar-les per aconseguir clients, inversors, socis, generar marca...
Monosessió: 1 sessió de 4 hores
Activitat gratuïta
Els temps estan canviant molt ràpid i el món dels negocis s'ha desplaçat a Internet. Les costums per a cercar proveïdors, clients, inversors, socis... també estan canviant i ara anem a GOOGLE a veure què surt d'un professional X, empresa, servei o producte. Veurem com, quan i on tenir presencia i amb quines eines fer-ho.
OBJECTIU GENERAL:
Aconseguir tenir una visió global del potencial de les principals xarxes socials, de com si ha d'estar, què podem aconseguir i perdre, si hi som o no, dissenys d'un objectiu, d'una estratègia.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Conèixer les diferències entre web 1.0, 2.0 i 3.0
- Potencialitat de les xarxes socials des del punt de vista de fer-hi negoci
- Saber triar les eines amb les que gestionar-ho, els millors horaris, el ROI...
- Saber conversar amb la teva comunitat i fer-la créixer
TEMARI:
- Naixement de les xarxes socials
- Quines són les principals xarxes socials al nostre pais
- Característiques de LinkedIn, Twitter, Facebook, Google Plus, beBee, Instagram...
- Què és la marca personal, identitat digital i l'employer branding
- Exercici per saber dissenyar un objectiu i una estratègia
- Cal un bloc/blog?
- Eines informàtiques per aconseguir-ho
- Com mesurar els resultats?
- Què no fer?
- Casos dèxit
IMPORTANT: Cal descarregar-se el PDF que hi ha en aquesta pantalla a dalt a la dreta on posa "Informació d'interès" i portar imprès a classe els fulls d'exercicis que estan al final.
Activitat impartida per Cèlia Hil, orientadora, consultora, formadora, ponent, conferenciant en RRHH 2.0, LinkedIn i Marca Personal