Tècniques de màrqueting aplicades al punt de venda (Curs online)

Descripció
Els objectius específics d'aprenentatge que persegueix el curs són els següents: - Utilitzar les metodologies bàsiques de l¿àmbit del neuromàrqueting, del marxandatge visual i del màrqueting multisensorial. - Determinar la importància de la resposta emocional (emoció, atenció i memòria) per definir i treballar diferents estímuls percebuts de manera conscient o subconscient en la interacció amb la clientela. - Utilitzar eines i estratègies que permetin augmentar la notorietat de la marca, les vendes i la fidelització de la clientela. - Comprendre diferents tècniques d¿investigació aplicades en la disciplina de màrqueting, per detectar i revelar noves oportunitats i descobrir conflictes o problemàtiques en l¿acte de venda de productes o serveis. - Observar i analitzar les diferents respostes automàtiques i involuntàries del consumidor o consumidora, per actualitzar i assentar noves estratègies comercials ¿a la carta¿, per a tots els canals de venda al detall. - Entendre el valor afegit de gestionar la part experiencial del negoci.
Orientat a:

ORIENTAT A: Responsables i persones treballadores del sector comerç i dels serveis de proximitat

Contingut

Durada del curs: 3 hores

El curs es divideix en dos mòduls:

Mòdul 1: Conceptes clau de màrqueting per al punt de venda
- Branding: què és?
- Tipologia de clientela, tipologia de compres i patrons de consum
- Customer Journey Map
- Neuromàrqueting
- Marxandatge visual
- Objectius, estratègies i principis generals del marxandatge visual
- El màrqueting multisensorial
- Idees clau: Conceptes clau de màrqueting per al punt de venda

Mòdul 2: Tècniques per millorar el rendiment del punt de venda
- Casos d¿èxit de clients i clientes
- Com dissenyar experiències sobre la base al target o públic objectiu
- Tècniques de neuromàrqueting
- Tècniques de marxandatge visual (I)
- Estratègies associades a l¿optimització en els casos de vendes al detall
- Tècniques de marxandatge visual (II)
- Ara et toca a tu: Elabora un Costumer Journey Map del teu negoci
- Idees clau: Tècniques per millorar el rendiment del punt de venda
- Posa¿t a prova!

Trobarem vídeos i articles per treballar cadascun dels punts. Combinarem la teoria amb exemples i activitats que portin a la reflexió i a la posada en pràctica dels conceptes apresos.


Al final del darrer mòdul trobarem una prova d¿autoavaluació tipus test, per poder repassar i consolidar els continguts. També podrem descarregar-nos els continguts del curs.

Aquesta activitat està dissenyada per a persones treballadores i/o persones empresàries. En el cas del treball autònom, cal posar el vostre NIF/NIE en el camp CIF.

Conducció
Docent Barcelona Empreses

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Inscripció
juny 1, 2020
juny 30, 2020
Online
Català

Més informació

Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.


Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí!


Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.


Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.