Tècniques de màrqueting aplicades al punt de venda
Breadcrumb
ActivitatsDetall
Tècniques de màrqueting aplicades al punt de venda
Els objectius específics d'aprenentatge que persegueix el curs són els següents: - Utilitzar les metodologies bàsiques de l¿àmbit del neuromàrqueting, del marxandatge visual i del màrqueting multisensorial. - Determinar la importància de la resposta emocional (emoció, atenció i memòria) per definir i treballar diferents estímuls percebuts de manera conscient o subconscient en la interacció amb la clientela. - Utilitzar eines i estratègies que permetin augmentar la notorietat de la marca, les vendes i la fidelització de la clientela. - Comprendre diferents tècniques d¿investigació aplicades en la disciplina de màrqueting, per detectar i revelar noves oportunitats i descobrir conflictes o problemàtiques en l¿acte de venda de productes o serveis. - Observar i analitzar les diferents respostes automàtiques i involuntàries del consumidor o consumidora, per actualitzar i assentar noves estratègies comercials ¿a la carta¿, per a tots els canals de venda al detall. - Entendre el valor afegit de gestionar la part experiencial del negoci.
Category:
Docent Barcelona Empreses