Bits de TIC - Youtube com a eina de màrqueting
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Bits de TIC - Youtube com a eina de màrqueting
Descobreix com utilitzar Youtube com a estratègia de màrqueting i treure partit a la plataforma
OBJECTIUS
- Descobrir la importància del vídeo màrqueting i de YouTube com a eina per publicitar un negoci.
- Aprendre a crear contingut atractiu per al canal de YouTube del teu negoci.
- Conèixer les estratègies i formats més adients per impactar al públic objectiu.
- Identificar i evitar els errors més comuns en la creació d'un canal de YouTube.
TEMARI
- Introducció a YouTube com a eina de màrqueting
- Per què apostar pel vídeo màrqueting?
- Com funciona YouTube i quines oportunitats ofereix
- Tipus de continguts per a negocis a YouTube
- Estratègies per captar i retenir l'audiència
- Errors típics en la creació d'un canal de YouTube
- Exercicis pràctics per aplicar les tècniques apreses
- Test d'autoavaluació per reforçar coneixements
ITINERARI FORMATIU
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Categoria: OAE 05c1 - Creixement empresarial - Màrqueting i vendes: Eines digitals i recursos
BARCELONA ACTIVA, DOCENT
Cursos relacionats
Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
Comerç a través de les xarxes socials (social commerce)
Coneix TikTok per connectar amb el públic més jove i descobreix noves tendències
Crea el teu algorisme per a Instagram i comunica amb impacte
Masterclass: Detox de dades, recupera el control de la teva identitat digital
Masterclass: Gestió de la teva marca personal a Linkedin per a vendre més
Planificació: com fer el calendari de continguts per xarxes socials
Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses