SALES MANAGEMENT 

 

Vols millorar la teva acció comercial i aprendre com incrementar les vendes de la teva empresa? El programa Sales Management està dissenyat per respondre a aquests reptes mitjançant una estructura vinculada a la gestió professionalitzades del procés de venda.

L'objectiu principal del programa és que cada participant sigui capaç de formular el seu Pla de Vendes, executar-lo aprofitant un seguit de tècniques i habilitats associades a cada fase del procés de venda i realitzar accions de seguiment sobre el mateix.

 

Propera Edició:

MAIG 2020. Inscripcions obertes!!!!

Davant la crisi de Covid19, l'edició de Maig 2020 del programa Sales Management  es realitzarà en streaming.

 

T'oferim l'oportunitat de rebre un acompanyament i assessorament expert per tal que pugis desenvolupar un Pla de Vendes per a la teva empresa i construeixis una proposta de valor del teu producte que t'ajudi a incrementar les vendes de la teva empresa, a través de sessions pràctiques, assessoraments individuals i un entorn participatiu i dinàmic.

El programa es composa de 12 sessions online amb una orientació eminentment pràctica, enfocades a proveir d'eines i Know-how relatiu al procés de venda i enfocat a resultats. A les sessions es comptarà amb la participació d'una persona professional de la venda i experta coneixedora dels aspectes psicològics que afecten a compradors, decisors i públic objectiu.

A més, per assentar l'assimilació dels coneixements, al llarg de les 12 sessions es portaran a terme 27 exercicis pràctics basats en el mètode del casi i diferents role-play encaminats a posar en pràctica la teoria i, a la darrera sessió, es realitzarà un teatre de vendes.

Les 12 sessions tindran els següents continguts:

  1. El Programa Sales Management: Objectius i Metodologia.
  2. Un exemple real de Pla de Vendes val més que 1000 paraules.
  3. La Proposta de valor: l'àncora a l'inici de tot plegat.
  4. Com transmetre la meva proposta de valor: exercici de 360 comercial.
  5. El desplegament de la proposta de valor: L'estructura comercial, component i estratègies de pricing.
  6. El procés comercial (I): utilitat, fases comercials i eines (el funnel de vendes). exemple de posada en marxa d'una campanya comercial.
  7. El procés comercial (II): exemple concret i detallat.
  8. Procés Comercial (III): sistemes de gestió comercial.
  9. Coneixement del Client.
  10. Descobrir les necessitats del client.
  11. Objeccions i tancament.
  12. Lliurable final dels participants: presentació del Pla de Vendes.

Per altra banda, cada participant disposarà de 4 hores d'assessorament individual, destinades a desencallar problemàtiques particulars en relació a la formulació i execució d'un Pla de Vendes, així com resoldre els punts febles que trobin les persones participants a títol individual.

La participació en aquest programa es gratuïta.

 

Per a més informació envian's un correu a salesmanagement@barcelonactiva.cat

 

"Aquest programa està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa Operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020. Operació 1: Millora del teixit econòmic empresarial de la ciutat i Actuació FEDER 1.1 Programes d’acompanyament per a la millora de la competitivitat empresarials”