Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Coneix l'eina de Barcelona Activa per a fer Plans Estratègics

Descripció
Presentació breu de l'eina Pla Estratègic per a Pimes i Persones Autònomes (PEPPA), software online gratuït i obert que facilita la diagnosi i la planificació.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 1 hores
Orientat a:

Directius/ves de petites empreses, empresaris/àries i autònoms/es

Contingut

Barcelona Activa ha publicat una nova eina amb l'objectiu de donar suport a totes les persones empresàries, treballadores autònomes o vinculades a organitzacions de l'Economia Social i Solidària que vulguin analitzar l'estat de la seva organització o dissenyar un pla d'actuació per tal d'implementar processos de canvi i millora.

Pla Estratègic per a Pimes i Persones Autònomes (PEPPA)

És l'eina que t'ajudarà a analitzar la situació de la teva empresa i dissenyar un pla de consolidació i creixement.

Diagnostica

Analitza la teva situació a través del qüestionari, detecta i organitza les oportunitats de creixement i crea el model d'empresa que vols en el futur amb la nostra adaptació del business model canvas.

Planifica

Dissenya el full de ruta per assolir els objectius de creixement de la teva empresa. Podràs fer una planificació des de zero o a partir d'una sèrie de planificacions predefinides incloses a l'aplicació per facilitar-te la feina.

Conducció
Aurora Morales i Susana Vega de l'equip del servei d'assessorament de l'OAE

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
22 de maig, 2024
10:00 - 11:00
Idioma d'impartició:Català
16
Places

Més informació

IMPORTANTE: Esta actividad se realiza en dos tipos de formato: sesión presencial o sesión virtual. Consulta el tipo de cada sesión en el calendario de la web.

Sesión virtual: las sesiones virtuales de esta actividad se imparten en streaming mediante plataforma gratuita Microsoft Teams. Las personas registradas recibirán el enlace por correo electrónico con la invitación y las instrucciones de acceso antes del inicio de la sesión.

En las actividades del Aula Virtual se considerará como "asistidas" a todas aquellas personas que hayan accedido al espacio en los primeros 30 minutos de la formación. Las personas que se incorporen más tarde, se contabilizarán como "no asistidas" y no se les generará el certificado correspondiente.

Sesión presencial: la información del lugar de realización de la sesión presencial, dirección y aula, la encontrará en la web.

En las actividades en formato Presencial las personas registradas tendrán que acreditar su asistencia firmando la hoja de asistencia que encontrarán en la recepción del equipamiento correspondiente.

ActivitatsRelacionades

Propera edició

Aula virtual
dc. 22/05/24 10:00-11:00

Activitat gratuïta
Vull inscriure'm →

ActivitatsAnnexos