Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital

Descripció
Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.
Durada:
8 hores. Multisessió de 4 sessions.
Contingut


Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular

Descobrir diferents tipologies de campanyes

Aprendre a conceptualitzar una campanya

Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.







TEMARI



1.- Introducció:


- Diferència entre campanya específica i activitat regular.

- Recorregut per exemples de campanyes específques


2.- Planificació de la campanya:

- Objectius, fases, calendari

- Conceptualització de la campanya

- Elements bàsics per la campanya (adequació del web, Landing Page específica, continguts per xarxes...)

- Aspectes a tenir en compte: com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.


3.- Implementació de la campanya.


4.- Avaluació de la campanya.


Professorat
GARCÍA MÉNDEZ, ANDREA
Conducció
MAJASCA

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
2 de set., 2024
16:00 - 18:00
Aula virtual
3 de set., 2024
16:00 - 18:00
Aula virtual
4 de set., 2024
16:00 - 18:00
Aula virtual
5 de set., 2024
16:00 - 18:00
Català
-
Obertura de la inscripció 18/08/2024 a les 08:30h.

Més informació


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.