Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Com funcionen les licitacions públiques?
Adreçada a petites i mitjanes empreses, persones autònomes i entitats de l¿economia social i cooperativa.
Aquesta activitat és la primera de 7 activitats de l'Itinerari Formatiu sobre Contractació Pública. Es poden realitzar de forma independent, si bé recomanem l'itinerari sencer per a aquelles persones que necessiten visió integral.
Objectius generals de l'itinerari:
Conèixer el funcionament ordinari de les licitacions
Capacitar-se per desenvolupar estratègies de millora de les proposicions
Objectius específics de l'activitat:
Saber interpretar els plecs de condicions
Saber desenvolupar el projecte segons els criteris d'adjudicació
Donar compliment a totes les obligacions documentals
Conèixer estratègies d'intercooperació i col·laboració per a la presentació de licitacions
Saber ponderar els criteris
Temari complet:
En què consisteixen les licitacions?
Quines tipologies de contractes i procediments hi ha?
La compra pública responsable.
El plec de condicions administratives
El plec de condicions tècniques
La documentació administrativa
La solvència tècnica i econòmica
Integració de solvència i la UTE
Procés de presentació. Els sobres.
El RELIC
Anàlisi dels criteris de valoració: el projecte tècnic
Què cal tenir en compte per presentar l'oferta econòmica. La baixa temerària.
Mesures especials d'execució
Durada: 2 sessions de 1,5 hores
Calendari
Més informació
Format: Virtual: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma d'ús gratuït Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
ActivitatsRelacionades
Propera edició
Aula virtual