Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Eines de gestió digital per a organitzacions de l'ESS

Descripció
T'agradaria saber com optimitzar els processos de la teva entitat? Coneixes quines són les eines digitals que et permeten fer-ho? En aquesta formació aprendrem a identificar les utilitats, exemples i potencialitats de les eines de gestió digitals que més s'adapten a les necessitats de la teva organització. Es presentaran els sistemes CRM i ERP analitzant exemples concrets per tal d'identificar les seves funcionalitats i beneficis del seu ús.
Durada:
Monosessió: 1 sessió de 2 hores
Orientat a:

Aquesta activitat està especialment enfocada a aquelles persones treballadores, d'organitzacions ja constituïdes de l'Economia Social i Solidària, amb independència de la seva forma jurídica, que volen introduir-se en les eines de gestió digitals per a les organitzacions.

Contingut

Objectius generals de l'activitat:

  • Conèixer la utilitat i potencialitat que les eines digitals poden aportar a les entitats de l'ESS per a la millora de la gestió interna.
  • Presentar les eines existents, els seus principals usos i saber escollir les més adequades.

Objectius específics de l'activitat: 

  • Identificar els àmbits de la gestió interna de les organitzacions de l'ESS que poden millorar gràcies a les eines digitals
  • Conèixer què és el sistema CRM i els beneficis del seu ús
  • Conèixer què és el sistema ERP i els seus avantatges principals
  • Identificar quan és adequat aplicar o incorporar una eina de CRM i/o ERP
  • Saber com comparar els diferents softwares existents a partir de variables útils que permetin prendre decisions

Temari complet: 

  • Les eines de gestió digitals i els seus beneficis per a la gestió interna de les organitzacions de l'ESS.
  • Introducció a Costumer Relationship Management (CRM) i els seus usos principals.
  • Introducció a Entreprise Ressources Planning (ERP) i els seus usos principals.
  • Planificació de l'estratègia de digitalització i bones pràctiques.



Conducció
Tandem

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
4 de febr., 2025
15:30 - 17:30
Idioma d'impartició:Català
16
Places

Més informació

L'activitat es realitzarà en l'idioma indicat per a cada sessió.
Recordeu que podeu gestionar la vostra inscripció (donar-se de baixa, obtenir un certificat de participació,....) des de l'apartat d' Activitats de l'Espai personal.
Per a més informació o si tens alguna necessitat especial i requereixes de suport per seguir l'activitat escriu-nos a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antelació entrant a l'apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D'aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!

Per accedir a les sessions presencials caldrà portar el DNI o NIE.
No es deixarà accedir a l'aula a aquelles persones que arribin amb més de 15 minuts de retard.