Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Què cal tenir en compte alhora de valorar/negociar un contracte de distribució internacional?
Adreçat a professionals d'empreses i persones autònomes que tinguin un producte i estiguin valorant la seva distribució internacional o prevegin tenir contactes amb empreses distribuïdores / importadores internacionals.
Temari complet:
1. Introducció
- Importància de la valoració de contractes
2. Selecció de distribuïdors
- Anàlisi de mercats objectius. Comprendre les dinàmiques del mercat estranger. Selecció de distribuïdors en funció de les necessitats del mercat.
- Criteris de selecció de distribuïdors. Establir criteris per la selecció de socis de distribució. Abordar aspectes com la solidesa financera i la reputació del distribuïdor.
3. Termes contractuals clau
- Drets i obligacions de les parts. Definir clarament els drets i obligacions d'ambdues parts. Protecció dels interessos de la teva empresa.
- Condicions comercials i pagaments. Establir condicions comercials i terminis de pagament clars. Evitar malentesos i assegurar el flux de caixa
4. Aspectes legals i compliance
- Requisits legals internacionals
- Protecció de propietat intel·lectual
5. Gestió de riscos
- Anàlisi de riscos. Identificació dels possibles riscos associats al contracte. Estratègies per mitigar riscos.
- Assegurances internacionals. Tipus d'assegurances disponibles. Importància de la cobertura adequada
6. Negociació efectiva
- Tècniques de negociació internacional
- Flexibilitat en acords. Previsió de clàusules de sortida
7. Preguntes i respostes i conclusions.
Calendari
Més informació
IMPORTANT: Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió al calendari del web.
Sessió virtual: les sessions virtuals d'aquesta activitat s'imparteixen en streaming mitjançant la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones registrades rebran l'enllaç per correu electrònic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Sessió presencial: la informació del lloc de realització de la sessió presencial, adreça i aula, la trobareu al web.
En les activitats en format Presencial les persones registrades hauran d'acreditar la seva assistència signant el full d'assistència que trobaran a la recepció de l'equipament corresponent.