DiesInnoBA#2. TALENT. Eines de captació de talent. Plataformes digitals en un mercat de treball sostenible (ONLINE)
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
DiesInnoBA#2. TALENT. Eines de captació de talent. Plataformes digitals en un mercat de treball sostenible (ONLINE)
El canvi de paradigma treball-vida, canvis generacionals i en els models organitzatius fan que les empreses i entitats enfrontin reptes per atraure i fidelitzar el talent i, específicament, per a les empreses d'ESS aquest és un dels principals reptes. Cada cop més, les organitzacions han d'establir estratègies que posin al centre les necessitats de les persones treballadores, repensar els processos de selecció per atraure determinats perfils i posar en marxa eines i estratègies innovadores.
Aquesta conversa presenta tres plataformes de captació de talent desenvolupades per organitzacions de l'Economia Social i Solidària: Up me up! (Facto Cooperativa), POTS (Taula d'Entitats del Tercer Sector de Catalunya) i IntermediaJOB (Fundació Intermèdia).
Hi participen membres representants de les tres iniciatives: Roger Civit (director de la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya), Júlia Gràcia (responsable de comercialització de Facto Cooperativa) i Daniel Nuñez (director de l'Àrea d'Empresa i Negoci Digital de la Fundació Intermèdia).
Què és DiesInnoBA?
DiesInnoBA és un programa d'activitats en format innovador que té com a objectiu fomentar converses rellevants per l'Economia Social i d'Impacte, apropar l'ecosistema de l'Economia Social i d'Impacte a altres àmbits econòmics i de la societat. Això ho fa a través de la divulgació de pràctiques i experiències inspiradores i el foment del diàleg entre empreses de dins i fora l'Economia Social i d'Impacte.
Aquest curs s'inicia el primer dia de cada mes i finalitza l'últim dia del mes. Aquest material no és un curs amb activitats o avaluació, sinó un recurs audiovisual per veure al teu ritme i aprofundir en la materia
Categoria: Altres Economies - Formacions
Barcelona Activa
Cursos relacionats
DiesInnoBA #4. Liderant més enllà dels límits, fent realitat l'impossible. (ONLINE)
DiesInnoBA #5: Com cooperar entre autònomes amb eines d'economia social (Online)
DiesInnoBA #5: L'economia d'impacte a debat (ONLINE)
DiesInnoBA#1. IMPACTE. El bon govern com a element clau en la promoció d'impactes ASG (ONLINE)
DiesInnoBA#1. IMPACTE. Inversions amb impacte (CURS ONLINE)
DiesInnoBA#1. IMPACTE. Reptes del mesurament d'impacte ASG: criteris i estàndards (CURS ONLINE)
DiesInnoBA#2. Captació i retenció de talent: singularitat de l'ESS i reptes ( CURS ONLINE)
DiesInnoBA#2. TALENT. Com retenim el talent? Intercanvi d'experències (ONLINE)
DiesInnoBA#2. TALENT. Oportunitats professionals en l'Economia Social (CURS ONLINE)