Finançament R+D+I: La convocatòria TORRES QUEVEDO + DOCTORATS INDUSTRIALS
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Finançament R+D+I: La convocatòria TORRES QUEVEDO + DOCTORATS INDUSTRIALS
L'objectiu de les mateixes és promoure l'ocupabilitat del personal contractat en l'àmbit empresarial i, a més enfortir les capacitats d'R+D+I del sector privat.
Empreses, centres tecnològics, centres de suport a la innovació tecnològica, associacions empresarials i parcs científics i tecnològics, per als quals sigui necessària la incorporació de doctors i doctores i empreses i altres entitats de l'entorn socioeconòmic, en els quals s'emmarqui una tesi doctoral, a fi d'afavorir la incorporació de personal investigador
Torres Quevedo 2026. Subvenció de 3 anys destinada a la incorporació de persones amb doctorat al sector privat per desenvolupar activitats d'investigació industrial, desenvolupament experimental o estudis de viabilitat. Per a una petita empresa, la intensitat màxima és del 70%, amb un cost de contractació finançable de fins a 57.000 euros anuals. La convocatòria estarà oberta fins al 29 d'octubre de 2026 a les 14.00 h. El pressupost és de 20,1 M d'euros, ampliable fins a 6 M d'euros addicionals.
Doctorats Industrials 2026. Subvenció de 4 anys destinada a la contractació de persones que encara no tenen el doctorat perquè desenvolupin una tesi doctoral vinculada a un projecte d'investigació industrial o desenvolupament experimental dins d'una empresa. Inclou ajuts per al cost de contractació, mobilitat, matrícula del doctorat i altres despeses d'execució del projecte. Per a una petita empresa en investigació industrial, la intensitat màxima és del 70%. La convocatòria estarà oberta fins al 26 d'octubre de 2026 a les 14.00 h. El pressupost és de 8 M d'euros, ampliable fins a 3 M d'euros addicionals.
Categoria: OAE 02 - Assessorament en finançament empresarial
Ariadna Requena de F INICIATIVAS i Victor Rodenas de BARCELONA ACTIVA