Suport per diagnosticar i definir accions de millora en diferents àmbits de la gestió empresarial
Davant la recessió de la COVID-19, s’ha reforçat el Servei d’Assessorament incorporant recursos adreçats a petites empreses, entitats i persones treballadores autònomes de la ciutat. Incorporem el Servei d’Orientació Jurídica en col·laboració amb el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, per donar suport davant les dificultats per fer front al cànon de lloguer de locals per l’afectació de la COVID-19.
De la mateixa manera, ampliem el Servei d'Assessorament en economia social i solidària amb un servei d'assessorament específic per resoldre dubtes i necessitats d'iniciatives del sector de les cures, tant relacionades amb l'afectació de l'activitat per la COVID-19 com per construir escenaris de futur.
Activem els Plans de Reactivació Empresarial Rethinking, adreçats a petites empreses, persones treballadores autònomes, comerços i organitzacions de l’ESS que necessitin assessorament per tornar a impulsar l’activitat econòmica en el context post COVID-19. Un equip tècnic especialitzat acompanyarà cada negoci de forma individualitzada per definir una estratègia empresarial a mida que permeti accelerar la seva recuperació econòmica.
Demana la teva cita aquí!
Acompanyem en la consolidació i el creixement de petites empreses, persones treballadores autònomes i comerços i organitzacions d'Economia Social i Solidària, considerant les seves necessitats específiques.
Aquest servei dona accés als següents recursos actius d'assessorament especialitzat i personalitzat:
Oferim asessorament expert, personalitzat e integral per enfortir la teva empresa o entitat en el marc de l’Economia Social i Solidària.
Inclou el programa Rethinking, especialitzat en empreses d'ESS. En aquest es treballa la estratègia d'impuls socioempresarial en el context post COVID i assessorament en totes les àrees en que us faci falta informació o un acompanyament expert per millorar, com ara: models de gestió, plans de digitalització, informació sobre ajuts econòmics, temes jurídics i fiscals, finançament, comunicació i màrqueting, resolució de conflictes... entre d'altres.
També oferim assessorament especialitzat en els sectors de cures i tèxtil.
Aquest dispositiu dona orientació jurídica, a través del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, a les persones treballadores autònomes i petites empreses que vulguin resoldre dificultats per fer front al cànon de lloguer derivades dels efectes de la COVID-19, en el cas que no s'hagi pogut assolir cap acord. Aquest servei és complementari al Servei de Localització, que també s'ha ampliat.
A través d'aquest recurs donem suport a les petites empreses, comerços, persones treballadores autònomes i entitats d'economia social i solidària de la ciutat en l'elaboració i posada en marxa de plans de recuperació per reenfocar i tornar a impulsar la seva activitat adaptant-se a les noves circumstàncies generades per la COVID-19. L'acompanyament es fa a través d'un equip de persones expertes, tant de Barcelona Activa com de diferents entitats col·laboradores.
Aquest servei ofereix a les empreses i persones treballadores autònomes orientació i recolzament en la millora de la seva activitat, ja sigui en aspectes concrets de la gestió empresarial (temes comercials, econòmics, financers, recursos humans, logística...), o perquè estiguin interessades en processos més generals de reflexió estratègica.
Aquest servei permet millorar el grau de digitalització de les empreses a nivell de presència online, màrqueting i venda online, i processos de gestió.
Aquest servei inclou assessorament personalitzat i activitats formatives per ajudar les empreses i entitats a adoptar mesures adreçades a evitar qualsevol tipus de discriminació laboral entre homes i dones i per millorar la gestió del temps.