Comercialització ètica per a entitats de l'ESS (Mutissessió) - Aula Virtual (NOVA)

Descripció
Activitat adreçada a conèixer elements de comercialització ètica i tècniques per vendre. Amb una metodologia enfocada a facilitar les relacions per influenciar en les decisions comercials de socis, clients i altres agents rellevants del nostre entorn.
Durada:
4:30 hores. Multisessió de 3 sessions.
Orientat a:

A aquelles persones i entitats que tenen dificultats i neguit a l'hora de comunicar i vendre les seves iniciatives, productes, serveis i idees.

Persones que s'estan encarregant o s'encarregaran de manera formal o informal de les accions comercials de la seva entitat.

Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en 3 sessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic, abans de la primera sessió, un enllaç únic par a totes les sessions i les instruccions d'accés.

Objectiu general

- Donar eines a les empreses, iniciatives i entitats de l'Economia Social i Solidària perquè tinguin més coneixements i informació per gestionar i millorar el seu funcionament.
- Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva continuïtat i viabilitat amb les màximes garanties
- Facilitar eines de millora de la gestió comercial.


Objectius específics

- Conèixer les característiques i funcionament del procés comercial ètic.
- Rellevància de les vendes dins del conjunt d'accions que conformen el que es denomina la planificació comercial de l'empresa.
- Ser capaç de detectar el client i/o usuari al que estem parlant.
- Conèixer i aplicar els paràmetres necessaris per a prendre decisions òptimes de comercialització.
- Aprendre diferents tècniques i habilitats pràctiques per millorar la comunicació comercial, el networking i la influència amb agents rellevants del nostre entorn. 

- Analitzar el procés actual de comercialització.
- Detectar errors i mancances en el flux de comercialització.
- Detectar els perfils interns amb més facilitat per la gestió comunicativa i comercial.

Temari (3 Sessions)

Sessió 1: Què és vendre?: models de comercialització 

- Perfil i aptituds de la persona comercial
-Models de Comercialització
-El procés de la venta ètica
-Com filtrar i centrar-nos en les persones?
- "Discurs de l'ascensor" 

Sessió 2: "Embut de comercialització": Com puc transformar una reunió o una visita online en clientela i/o usuari/ària.

- TOFU: Atracció inicial de visitants o clients/usuaris potencials i generació de marca.
-MOFU: generació de contingut avançat per consolidar la relació amb els visitants. 
-BOFU: tècniques per transformar el client potencial en client efectiu.
-Eines per la comercialització ètica online

Sessió 3: Tècniques pràctiques de comercialització
¿Tècniques de networking, generació de "LEAD" offline
¿Tècniques per qualificar clients.
¿Gestió d'objeccions
¿Desenvolupament de la planificació i guió per l'aplicació pràctica de les tècniques estudiades per cada entitat.

Les persones que no tinguin un CIF d'empresa, per fer la inscripció podreu posar el vostre NIF/NIE.

Conducció
FACTO ASSESSORS, SCCL

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
Aula virtual
nov. 30, 2020
10:00 - 11:30
Aula virtual
des. 1, 2020
10:00 - 11:30
Aula virtual
des. 2, 2020
10:00 - 11:30
Català
25
Places

Més informació


Barcelona Activa ofereix tallers i activitats formatives en Economia Social i Solidària adreçats a persones i col·lectius que volen emprendre noves iniciatives socioeconòmiques. Consulta l'oferta de cursos i tallers actuals aquí!

Per més informació pots escriure a innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat.