sessió informativa programa comercialització i comunicació en tèxtil sostenible
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
sessió informativa programa comercialització i comunicació en tèxtil sostenible
Programa d'Impuls que acompanya a crear la modelització d'un pla de comercialització i comunicació (b2b, b2c) que s'ha de portar a terme en els següents mesos. Un cop finalitzada la fase de testeig compartirem els resultats i aprenentatges aplicables pels propers passos en l'activitat de la iniciativa.
iniciatives amb projecte que:
-participació anteriorment a les formacions en emprenedoria o l'assessorament del programa RevESStim el tèxtil i estar constituïdes.
-Comercialització o estan a punt de sortir al mercat.
Sou una iniciativa tèxtil que voleu facilitar a través de la pràctica real l'adquisició de les eines i l'enteniment per la comercialització, la comunicació i la generació d'aliances. Alhora de que sapiguem llegir els resultats i millorar o reescriure les estratègies.
En aquesta sessió us explicarem el nou programa i us donem resposta a les vostres preguntes i dubtes.
Per a més informació, consulteu el web: https://empreses.barcelonactiva.cat/ca/revesstim-el-textil-formacio,
contacteu innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat o truqueu al 933 57 52 52.
Us esperem a la sessió informativa!
Categoria: Altres Economies - Enfortiment
Barcelona Activa i Labcoop-Fasolà