Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Mercats de demanda i mercats d'oferta o com articular la millor oferta al consumidor/a (NOVA)
Persones que estan competint en un mercat actual o volen definir la seva oferta per competir millor.
Objectius generals:
Dotar d¿eines i metodologia per realitzar un bon anàlisi del nostre mercat, de la nostra clientela i dels productes.
Objectius específics:
Definir una estratègia i les accions que li donen contingut segons el tipus de mercat.
Analitzar el nostre mercat segon l'anàlisi de la demanada: Com és la nostra clientela potencial i real?¿ i ¿Anàlisi de l¿oferta: Quant potencial té el meu producte?.
Temari:
-Analitzar el mercat segons tamany, unitats, facturació, volum.
-Analitzar el mercat segons competència. Tipus de competència.
-Analitzar el mercat segons tipologies i segments de consumidor/a
-Analitzar el consumidor/a des de perspectiva de consum i d¿oferta.
- Clientela actual i clientela potencial
-Analitzar el mercat segons l¿oferta (valor)
-Posicionament
-Estratègies per competir en un mercat d¿oferta
-Estratègies per passar d¿un mercat d¿oferta a un de demanda segons:
-Oferta
-Producte
Activitat impartida per Carlos Pérez de Galactinet
Calendari
Més informació
És imprescindible que portis el teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l'entrada a l'aula un cop passats 15 minuts de l'inici de l'activitat.
En cas que no puguis assistir a l'activitat, és necessari que et donis de baixa amb 12 hores d'antel·lació entrant a l¿apartat ACTIVITATS del teu Espai Personal, al qual pots accedir fent clic aquí. D¿aquesta manera una altra persona podria aprofitar la teva plaça.
Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria de les persones assistents sol·licitin que es facin en castellà.