Gestió emocional en els equips de treball en moments de crisi i urgència COVID19 Aula Virtual

Descripció
Càpsula formativa on line orientada a fer créixer i nodrir-se en els equips de treball atenent les emocions que es posen en joc, quan treballem juntes en situacions de crisis i urgència com les que actualment estem patint
Durada:
4 hores. Multisessió de 2 sessions.
Orientat a:

Aquesta activitat multisessió de 4 hores està orientada a totes aquelles persones que treballen en grup i que actualment estan patint les consecuències de la COVID19


IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Contingut


Sessió 1
- Mapa d'emocions bàsiques, com identificar-les en la relació amb els demés. Impactes en el grup.
- Relacions que nodreixen, relacions que no sumen. Una eina per l'autodiagnosi.
- L'atenció a la incertesa, l'estrès empresarial i la separació de membres.

Sessió 2
- El lloc que ocupa cada membre en l'equip. (Des de la teoria sistèmica)
- Eficàcia, relacionada amb l'esfera emocional del projecte.
- La confrontació, com i quan realitzar-la.
- Practiques que dificulten el treball en equip.

Conducció
LabCoop

Calendari

Dies i horari
Lloc de realització
Idioma d'impartició
Places
Inscripció
juny 18, 2020
13:00 - 15:00
juny 25, 2020
13:00 - 15:00
Espai extern / Sense espai
-, -,
-, 00000
Català
8
Places
juny 23, 2020
10:00 - 12:00
juny 30, 2020
10:00 - 12:00
Espai extern / Sense espai
-, -,
-, 00000
Català
6
Places

Més informació

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

Aquesta activitat es treballarà en 2 sessions, programades en dies diferents ((Part 1 i Part 2). És obligatori per al correcte aprofitament del contingut de la formació, ASSISTIR A LES DUES