Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
DESCRIPCIÓ
El programa permet a l'anunciant decidir a quin públic es mostrarà el seu anunci. Això també ho fan altres xarxes socials, però en el cas de LinkedIn les possibilitats de segmentació són molt àmplies i amb criteris molt específics. D'aquesta manera és possible mostrar un anunci només a usuaris que exerceixin determinades professions o que pertanyin a un sector donat.
TEMARI
- La plataforma LinkedIn Ads
- Com configurar el teu compte i permisos
- Conceptes essencials per LinkedIn Ads
- Identificació d'objectius (KPI)
- Creació de campanyes de publicitat
- Les tipologies de campanyes
- Creació d'anuncis efectius
- Com crear una campanya
ITINERARI FORMATIU RECOMANAT SOBRE LINKEDIN
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Categoria: OAE 05c3 - Creixement empresarial - Màrqueting i vendes: Estratègia
SOLER DOMENECH, CLARA
Cursos relacionats
Bits de TIC - Youtube com a eina de màrqueting
Comerç a través de les xarxes socials (social commerce)
Coneix TikTok per connectar amb el públic més jove i descobreix noves tendències
Crea el teu algorisme per a Instagram i comunica amb impacte
Masterclass: Detox de dades, recupera el control de la teva identitat digital
Masterclass: Gestió de la teva marca personal a Linkedin per a vendre més
Planificació: com fer el calendari de continguts per xarxes socials
Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses