Ruta de navegació

ActivitatsDetall

Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads

Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.

Objectius específics | Temari

DESCRIPCIÓ

El programa permet a l'anunciant decidir a quin públic es mostrarà el seu anunci. Això també ho fan altres xarxes socials, però en el cas de LinkedIn les possibilitats de segmentació són molt àmplies i amb criteris molt específics. D'aquesta manera és possible mostrar un anunci només a usuaris que exerceixin determinades professions o que pertanyin a un sector donat.


TEMARI

  • La plataforma LinkedIn Ads
  • Com configurar el teu compte i permisos
  • Conceptes essencials per LinkedIn Ads
  • Identificació d'objectius (KPI)
  • Creació de campanyes de publicitat
  • Les tipologies de campanyes
  • Creació d'anuncis efectius
  • Com crear una campanya

ITINERARI FORMATIU RECOMANAT SOBRE LINKEDIN

Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Online
Idioma: Català
Dates: Del 01/01/26 al 31/12/26
Informació general

Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.

Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa 

Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.