Ruta de navegació

ActivitatsDetall

10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa

La feina d'un gestor corporatiu de xarxes socials és cada vegada més important a les empreses. Però quina és la millor estratègia per tenir-hi èxit? Què hem de tenir en compte? Què necessitarem per mantenir les diferents xarxes? I com mesurarem si les nostres publicacions han reeixit? En aquesta sessió oferirem eines per resoldre aquestes qüestions

Objectius específics | Temari
Itinerari Formatiu Recomanat sobre Xarxes Socials

OBJECTIUS

Oferir una visió detallada de les tasques diàries d'un gestor de xarxes socials.
Aprendre com una adequada gestió de les xarxes socials pot beneficiar la nostra empresa.
Conèixer com integrar el Community Manager dins de l'estructura corporativa.
Veure eines que poden ajudar el Community Manager dins de la gestió general de xarxes.
Repassar consells d'estratègia, publicació de continguts i mesura d'audiències en l'àmbit de les principals xarxes socials.


TEMARI

1. Estratègia

  • Per què apostar per les xarxes socials?
  • Cal un Community Manager? Integració en l'estructura
  • Definim objectius
  • Planificació i calendari

2. Recomanacions pràctiques

  • Creació de continguts adequats a cada xarxa
  • Eines útils
  • Errades més habituals
  • Situacions de crisi

3. Mesura de resultats

  • Estadístiques i informes
Dates disponibles per l'activitat
Edició 1
Modalitat: Presencial
Idioma: Català
Data: Divendres 14 de novembre, 10:00h - 14:00h
Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA
Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió (4h)
Idioma: Català
Data: Divendres 14 de novembre, 10:00h - 14:00h
Ubicació: Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA

Categoria:   OAE 05c3 - Creixement empresarial - Màrqueting i vendes: Estratègia

Formació impartida per

PLA I AUBIA, JAUME