Google Ads: com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Google Ads: com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives
Google Ads ha canviat, i cada cop més necessitem tenir control del nostre negoci en la pautació de publicitat digital. En aquest curs veurem com armar ràpidament una campanya, ja sigui Express (automàtica) o Normal (manual) i com rebre el suport de Google a través de la certificació a Google Ads.
OBJECTIUS
- Millorar la definició dels objectius publicitaris.
- Tenir una metodologia seqüencial.
- Determineu LTV i CAC abans de començar una pautació.
- Saber calcular una ROI/ROA d'una campanya.
TEMARI
- El model de Google AdWords
- La xarxa de continguts de Google AdWords:
- Què és la publicitat contextual
- Com seleccionar els webs més adequats
- Formats possibles i tarifes
- Objectius i planificació de les campanyes
- L'estructura d'una campanya
- Com seleccionar les paraules clau
- Com aconseguir clics
- El pressupost i els preus
- Quant he d'invertir? Com els preus condicionen la posició
- Què és el nivell de qualitat i per què és important?
- Dades bàsiques per avaluar el rendiment de les campanyes
- Certificació com a especialista a Google Academy
ITINERARI FORMATIU GOOGLE ADS
Nivell 0
Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives
Nivell 1
Google Ads: com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Categoria: OAE 05c1 - Creixement empresarial - Màrqueting i vendes: Eines digitals i recursos
LIUSSI DEPAOLI, ARMANDO
Cursos relacionats
10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Avança't al futur: planifica estratègies innovadores de màrqueting digital
Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
Com escriure i crear contingut per a la web
Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
Crea el teu portafolis digital
Crea i gestiona el teu butlletí digital
Creativitat: implementa idees innovadores en el teu pla de màrqueting digital