Detall formació
Ruta de navegació
ActivitatsDetall
Gestió de la innovació. Lidera el canvi i potencia el creixement de la teva organització
Adreçat a professionals responsables d'impulsar la innovació a les seves organitzacions, incloent-hi: Responsables d'Innovació. Gerents i líders d'equips. Consultors/es d'innovació i estratègia. Responsables de departaments d'R+D. Qualsevol professional involucrat/da en processos d'innovació.
En aquesta sessió aprendrem a identificar on són les oportunitats, a comprendre el rol de la innovació a l'estratègia empresarial, a aprendre a crear i fomentar una cultura d'innovació, a desenvolupar habilitats per gestionar el procés d'innovació de manera estructurada, com implementar eines i tècniques per a la generació i l'avaluació d'idees i, com gestionar el canvi i l'adopció d'innovacions.
Temari complet:
1. Fonaments de la Innovació/Definició i tipus d'innovació.
2. Innovació incremental vs. disruptiva.
3. Cultura d'Innovació/ Elements d'una cultura d'innovació.
4. Estratègies per fomentar la creativitat i la col·laboració.
5. Lideratge i rol dels líders en la innovació.
6. Procés i models d'innovació
7. Fases del procés d'innovació: des de la ideació fins a la implementació.
8. Eines per a la gestió del dossier d'innovació.
9. Tècniques de generació d'idees
10. Avaluació i selecció d'idees. Matriu d'esforç i rellevància
11. Implementació de sistemes de gestió d'idees (idea management systems).
12. Implementació d'Innovacions
13. Planificació i gestió de projectes d'innovació.
14. Prototipat i proves de concepte.
15. Escenaris de Futur
16. Preguntes catalítiques
17. 10 Types de Doblin
18. Espiral de Tasaka
19. Escalat d'innovacions i gestió del risc.
20. Bones Pràctiques
21. El rol de la Tecnologia en la innovació
Calendari
Més informació
IMPORTANT: Aquesta activitat es realitza en dos tipus de format: sessió presencial o sessió virtual. Consulta el tipus de cada sessió al calendari del web.
Sessió virtual: les sessions virtuals d'aquesta activitat s'imparteixen en streaming mitjançant la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones registrades rebran l'enllaç per correu electrònic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard, es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
Sessió presencial: la informació del lloc de realització de la sessió presencial, adreça i aula, la trobareu al web.
En les activitats en format Presencial les persones registrades hauran d¿acreditar la seva assistència signant el full d¿assistència que trobaran a la recepció de l¿equipament corresponent.