Breadcrumb

ActivitatsDetall

Mercats de demanda i mercats d'oferta o com articular la millor oferta al consumidor/a (NOVA)

Description
Definim en quin tipus de mercat (oferta o demanda) ens ajuda a determinar quines són les característiques clau. És una eina d'anàlisi imprescindible per elaborar el nostre pla de màrqueting i comercial. Durant la càpsula veurem quins són els factors (drivers) clau d'una categoria. Número i característiques dels nostres competidors/res directes. La segmentació de mercat com a forma de profunditzar i adequar la nostra oferta en un mercat d'oferta. Anàlisis del consumidor/a actual i previsió de les necessites futures a través de les matrius de competència. Anàlisi del producte/servei. Veure quins son els elements nuclears i perifèrics que determinen la nostra proposta de valor i per finalitzar veurem com podem buscar un oceà blau, o com passar d'un mercat d'oferta a un de demanda.
Duration:
Single-session programme: 1 session de 5 hours
Teachers
PÉREZ GÓMEZ, CARLOS
Driving
Carlos Pérez

Calendar

Days and times
Venue
Language of instruction
Places
Registration
Attended session
12 Apr, 2019
09:30 - 14:30
Oficina d'Atenció a les Empreses (OAE), Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA
-
-
Registration closed.

ActivitatsRelacionades

Next edition

Attended session
dv. 12/04/19 09:30-14:30
Oficina d'Atenció a les Empreses (OAE), Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA

Free activity
Registration closed.

ActivitatsAnnexos